REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Kolejny odcinek S3 z unijnym dofinansowaniem. To już łącznie ponad 2,5 mld zł wsparcia w ramach FEnIKSartykuł
Pokaż artykuł
Kolejny odcinek S3 z unijnym dofinansowaniem. To już łącznie ponad 2,5 mld zł wsparcia w ramach FEnIKS
Budowa drogi ekspresowej S3 Świnoujście - Troszyn otrzymała unijne wsparcie w wysokości ponad 757 mln zł. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała siódmą umowę o wsparcie ze środków UE w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS). To równocześnie pierwsza umowa o dofinansowanie projektu w całości z Programu FEnIKS, z którego Polska otrzymała już ponad 2,5 mld zł na rozwój krajowej sieci drogowej.
Panattoni rusza w Poznaniu z budową największego parku City Logistics w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Panattoni rusza w Poznaniu z budową największego parku City Logistics w Polsce
Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie, dostarczy ok. 44 000 mkw. dla firmy Raben – jednego z największych operatorów logistycznych w Polsce. City Logistics Poznań III, największa inwestycja w tym segmencie, powstanie w granicach miasta przy ul. Obodrzyckiej. To kolejna w tym roku współpraca obu firm w województwie wielkopolskim.
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Warszawa: Co słychać na budowie pierwszej podziemnej trasy tramwajowej? [FILMY]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie trwa budowa pierwszej podziemnej trasy tramwajowej [FILM]
W Warszawie powstaje pierwsza podziemna trasa tramwajowa. Pasażerowie dojadą nią przez Ochotę na Dworzec Zachodni. Nowa trasa powstaje wzdłuż ul. Bitwy Warszawskiej 1920 roku. Prace budowlane są zaplanowane na lata 2024 i 2025. Trasa o długości około 1,6 km zacznie się na dworcu Warszawa Zachodnia. Podziemny przystanek tramwajowy będzie obok zejścia na dworzec i będzie połączony przejściem podziemnym.
firma
Pokaż firmę
SASEL POLSKA SP.Z O.O.
Warszawa, UL.PANDY 24
firma
Pokaż firmę
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
firma
Pokaż firmę
DGP Dozorbud Grupa Polska
firma
Pokaż firmę
Raminova Polska Sp. z.o.o.
firma
Pokaż firmę
COFORA Polska Sp. z.o.o
firma
Pokaż firmę
Inter IKEA Centre Polska
firma
Pokaż firmę
St. Paul's Development Polska
firma
Pokaż firmę
Wind Polska Sp. Z.o.o
firma
Pokaż firmę
Tesco (Polska) Sp. zo.o.
firma
Pokaż firmę
Jeronimo Martins Polska S.A.
firma
Pokaż firmę
Soda Polska Ciech S.A.
firma
Pokaż firmę
Hydrobudowa Polska PRG Metro
firma
Pokaż firmę
Perfekko Polska - Zdanbud Poznań
firma
Pokaż firmę
Mota - Engil Polska SA
firma
Pokaż firmę
Polska Izba Inżynierów Budownictwa
firma
Pokaż firmę
Mc Donald`s Polska
REKLAMA